Twój serwis jest w potrzebie, a Ty masz dość przydługich i nudnych raportów?
Moje audyty UX skupiają się na tym, co istotne w prostej i zjadliwej formie.
Zgłoś swoją stronę do audytu UX przez formularz kontaktowy lub mejlowo. W przypadku dodatkowych pytań będziemy mogli się zdzwonić.
W ciągu 24h przekażę wycenę i termin realizacji do akceptacji. Opcjonalnie po tym kroku możemy spisać umowę na wykonanie audytu.
W ustalonym terminie otrzymasz raport w PDF raz z fakturą VAT za wykonaną usługę. Każdy mój klient ma prawo do zgłoszenia ew. uwag i 1 bezpłatnej rewizji audytu.
Każdy audyt ux podlega indywidualnej wycenie. Cena audytu zależy od wielkości Twojego serwisu i zakresu, który chcemy sprawdzić.
Przed wyceną analizuję wstępnie Twoją stronę, żeby trafnie ocenić czas potrzebny na pełny audyt.
Posiadam wiele różnych formatek do raportów z przeprowadzenia audytu użyteczności strony.
Tytuł znalezionego problemu,
opis problemu z UX występującego na Twojej stronie www,
status wykrytego problemu z usability,
lokalizacje występowania problemu,
ilustrację znalezionego błędu,
szczegółowy opis sugerowanego przeze mnie rozwiązania,
ilustrację przedstawiającą przykład wdrożenia rekomendacji. Czasem odwołuję się do Twojej konkurencji, czasem przygotowuję makiety,
moje dane kontaktowe.
Najczęściej zadawane mi pytania odnośnie audytu UX.
Szczegółowy raport z audytu UX, który będzie zawierał moje rekomendacje pod kątem użyteczności do wdrożenia na stronie.
Pewnie, że tak. Napisz do mnie, a podeślę próbkę raportu audytu UX z przykładowymi błędami.
Od tygodnia do dwóch tygodni. Przeprowadzanie audytu UX zależy od wielkości serwisu i liczby obszarów do ulepszenia, które muszę uwzględnić.
Przeciętny audyt UX zajmuje mi około tygodnia. Może się jednak zdarzyć, że będę obłożony – wówczas Cię poinformuję.
Wszystkie. Unikaj audytów, które rozliczają Cię za zbadany element serwisu.
Sam audyt usability tego nie zagwarantuje. Audyt UX zapewni Tobie rekomendacje, które przyczynią się do zwiększenia użyteczności serwisu i polepszenia wrażeń i doświadczeń odwiedzających. Pamiętaj, że twoja strona www nie zacznie sprzedawać, jeżeli w pierwszej kolejności nie dopracujesz swojej oferty i nie będziesz dostarczać wartości swoim klientom. Nawet najlepszy interfejs nie zapewni sukcesu, jeżeli nie będzie za tym kryć się korzyść dla klienta końcowego.
Zdecydowanie sklepy internetowe. Przeprowadziłem audyty UX dla blisko setki stron e-commerce z różnych branży – elektroniki, odzieży, księgarni internetowych, a nawet internetowych sklepów erotycznych czy z olejkami CBD. Żadna tematyka nie jest mi straszna 🙂
Tak, audyt UX przeprowadzany jest zarówno na wersji mobile jak i desktop w przypadku stron i sklepów internetowych.
Jeżeli chcesz przeanalizować tylko jedną wersję strony www, daj znać, bo będzie to miało wpływ na cenę.
Przeprowadziłem analizę użyteczności strony dla Shopera, PrestaShop, Magento 2, WooCommerce, Skyshop, Redcart, Comarch, oraz autorskich rozwiązań.
W przypadku sklepów internetowych platforma e-commerce nie ogranicza możliwości analizy użyteczności strony. Warto jednak zastanowić się nad możliwościami zmian technicznych.
Po audycie UX nic jak tylko wdrażać zmiany 🙂 Jeżeli potrzebujesz sprawdzonego web developera, być może będę w stanie kogoś polecić. Wszystko zależy od technologii, w jakiej stworzony jest Twój serwis.
Wdrożenie rekomendacji z audytu UX leży po Twojej stronie. Jestem do dyspozycji, jeżeli w trakcie wdrażania zmian urodzą się dodatkowe pytania.
Po wdrożeniu zmian z audytu UX zwykle rekomenduję przeprowadzenie badania UX. Można do tego podejść na kilka sposobów. Jednym z nich jest ocena wprowadzonych zmian dzięki testom użyteczności. Jeśli jednak wolisz cyferki, możemy najbardziej kluczowe zmiany przetestować w eksperymencie A/B.
Gdybyśmy mieli być poprawni pod kątem nazewnictwa, usługa powinna nazywać się audytem użyteczności. Poza specjalistami mało jednak kto posługuje się tą nazwą. Przyjąłem nazwę audyt UX z uwagi na wyszukiwalność tej frazy w Google.
Podczas analizy użyteczności strony internetowej rozróżniam problemy na błędy krytyczne, błędy istotne oraz błędy niskie. W szczegółowym raporcie krytyczne problemy umieszczam na samym początku, ponieważ to one najmocniej wpływają negatywnie na usability (użyteczność) Twojej strony.
Projektanci interfejsów korzystają z audytu UX, aby ocenić, czy ich projekty są zgodne z założeniami, czy są intuicyjne dla użytkowników.
Audyt UX pomaga przedsiębiorcom zrozumieć, jakie doświadczenia oferowane są klientom, co jest kluczowe dla budowania lojalności i powtarzalności biznesu.
Menedżerowie produktu wykorzystują wyniki audytu UX do oceny, czy produkt spełnia oczekiwania rynku i zdefiniowanych celów biznesowych.
Audyt dostarcza informacji dotyczących wydajności i responsywności interfejsu, co pozwala deweloperom na optymalizację kodu i zwiększenie efektywności aplikacji.
Klienci rezygnują z zamówienia w trakcie jego realizacji.
Masz ruch, ale strona ma niską konwersję i nie wiesz, dlaczego.
Chcesz dowiedzieć się, czy z nową stroną wszystko jest w porządku.
Klienci zgłaszają, że z procesem lub stroną coś jest nie tak, ale nie wiesz, co dokładnie..
Audyt UX obejmuje analizę dostępności i użyteczności określonych funkcji w kontekście realizacji celów użytkownika na Twojej stronie internetowej. Podczas audytu użyteczności strony ocenie podlegają takie elementy jak:
Audyt użyteczności może obejmować w drugiej kolejności analizę porównawczą względem największych konkurentów w branży, biorąc pod uwagę takie kwestie jak zasady zakupów, ceny oraz sposób prezentowania towaru.
Dla Twojej strony internetowej, e-wizytówki czy katalogu usług. Taki audyt trwa maksymalnie kilka dni roboczych.
Dla Twojego sklepu internetowego. W zależności od serwisu, audyt UX sklepu trwa od kilku do kilkunastu dni roboczych.
Dla Twojej aplikacji IOS lub Android. W zależności od liczby funkcji, taki audyt trwa od kilku do kilkunastu dni roboczych.
Prowadzę również audyty rozwiązań phygital, oceniając ich efektywność w łączeniu świata fizycznego z cyfrowym.
Audyt UX, który oferuje może być wykonany dla każdego produktu cyfrowego. Mogę przeprowadzić audyt ekspercki dla szkiców, makiet, prototypów i gotowych interfejsów. Wykonuję audyt usability (użyteczności) dla każdego rodzaju stron i aplikacji w celu poprawy doświadczeń użytkowników.
Jeśli chcesz porozmawiać o swoim projekcie, napisz do mnie przez formularz lub bezpośrednio na mejla.
Jako jedyny badacz w Polsce udostępniam za darmo z objaśnieniem kalkulatory dla najpopularniejszych metryk UX. Wszystkie kalkulatory napisałem w JavaScript, a ich kod źródłowy jest dostępny dla dociekliwych.
Aby zapewnić Tobie jak najlepsze wrażenia, korzystam z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli mi przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie.